lauantai 1. elokuuta 2015

 Kerran vuodessa, elokuussa, varaamme aikaa kalentereistamme ja kuun taivaalle! On Levyraadin aika. Kerran vuodessa katsomme toisiamme silmiin, kikatamme ja olemme jälleen viisitoistavuotiaita.
Tämä on jo monen vuoden perinne kokoontua yhteen hyvän ruuan ja musiikin parissa. Meitä on ihana 10 hengen porukka joka on vuosien saatossa muovautunut yhteen. Olemme yhdessä viettäneet  pikkujoulut, käyneet elokuvissa ja piknikillä! Monet asiat on yhdessä jaettu!


"Kaikista hetkistä
joita meillä on elämämme varrella
virkistymme eniten niistä
jotka jaamme ystäviemme kanssa."









Tänä vuonna kävikin sitten niin, että minun kappaleeni Uriah Heepin "Easy Living" voitti !

Minulla alkoi nyt kesäloma...se on jotain aivan ihanaa, kauan kaivattua aikaa!

LOMARUNO

Pään painan ruohikolle ja oion jalkojain.
En jaksa ponnistella, mä tahdon olla vain.

Sen viisaammat voi tehdä, mä päivän kultaan jään.
Mä tunnen kaikki tuoksut ja luonnon loiston nään.

Voi leikitellä mielikseen, voi ottaa, jättää paikoilleen
tai olla niin kuin luonnostaan ja maata vaan.

-Tove Jansson-


Oi, ihana elokuu, nautitaan siitä!   -  Leena -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti