lauantai 18. huhtikuuta 2015


 Ripaus unelmia ja haaveita kuuluu jokaisen elämään.
Minä olen kasannut unelmaani jo pitkään kuin isoa palapeliä. Pala kerrallaan asiat ovat loksahtaneet paikalleen ja kuva alkaa muodostua. Kun olen saanut tämän palapelin valmiiksi niin esittelen sen teille. Ihan pian!




...Ja kuin sadussa,
tapahtuu jotakin merkillistä -
nuo pienenpienet unelmat
muuttuvat isoiksi ihmeiksi,
eikä niitä ryöstä meiltä kukaan.









ILMAN UNELMIA

Ilman unelmia meillä ei ole mitään.
Ei tulevaisuutta, ei toivoa paremmasta,
ei uskoa uuteen.
Ilman unelmia taistelumme on turhaa,
sanamme tyhjiä ja tarkoituksettomia.
Ilman unelmia kuljemme toistemme ohi
näkemättä, kuulematta, rakastamatta.
Ilman unelmia kuolemme pystyyn kuin kelohongat,
täynnä palokärjen varsin vakavia, ylen yksitotisia
ja pelkistetyn puisevia päiväkirjamerkintöjä.

- Sinikka Svärd -
 




Odotan niin kesää ja ihanaa pientä haaveiden mökkilomaa! Sitä tunnetta kun istun auringon lämmittämällä laiturilla, ja katselen tuulen virettä veden pinnalla, kuuntelen tuulen suhinaa rantapuissa ja kaislikossa...suljen silmäni ja siellä jo olen.  Lempeä kesätuuli hyväilee kasvoiltani muutaman vuoden ja olen onnellinen!



Unelmoiden!  - Leena -



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti