torstai 26. marraskuuta 2015

 Minun vapaa-aika on mennyt nyt tasan tarkkaan Vanhan Postineidin puuhissa. Viikonloppuna on meillä kotona joulupuoti avoinna ja vähän se teettää ylimääräistä puuhaa töiden päälle mutta niin tykkään ja siksi sitä kai jaksaakin?

Olen varmaan täällä jo kertonutkin miten todellinen jouluihminen olen! Minun joulut suorastaan kiehuu yli!  On ihana häärätä kauniiden tavaroiden parissa ja ajatella, että ne toisivat iloa jollekkin toisellekin niin kuin ne tuovat minulle!

Mika Waltarin sanoin; " Ihminen tarvitsee kaunista turhuutta jaksaakseen elää". Ja sen kaiken kauniin tavaran ja ajatuksen arvo on erityisen tärkeä tällaisina aikoina kuin nyt eletään kun joka puolelta tulvii väkivaltaa ja sotaa!






Lämpimästi TERVETULOA Vanhan Postineidin Joulukotiin Suksitielle!
Paljon pieniä ihanuuksia itselle tai lahjaksi!
Odotan sinua lauantaina 28.11. Klo 10.00- 16.00 ja
sunnuntaina 29.11. Klo 12.00-16.00.

Nähdään!  

- Leena -


Ps. Isäntä on valjastettu glögitarjoiluun, tulkaahan maistelemaan ja viihtymään!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti