keskiviikko 2. maaliskuuta 2016


Eipä tuon auringon kauan tarvitse paistaa kun on jo virkeämpi olo. Sitä alkaa siristellä silmiään pimeän talven jälkeen ja käpyrauhanen herää horroksestaan tuottamaan melatoniinia.

Keittiöön olen siis etsinyt sitä kaappia ja nyt on tainnut löytyä...vielä vähän vetkutan tai siis vatuloin ostopäätöksen kanssa...

Silloin kun tehtiin isompi keittiöremontti hävitin paljon tavaraa mutta eipä tainnut sekään olla tarpeeksi. Vai mitä sanotte kun alakaapin oven avaa ja jotain sieltä yrittää ottaa niin tavarat valuu lattialle...voi hyvää päivää! Olen kyllä lukenut ammattiraivaajista mutta olen sitä mieltä että pitää itsekin osata kaappinsa raivata! Tervetuloa vaan keväällä meidän pihaan kirppikselle!!!

Loppujen lopuksi sitä tulee toimeen aika vähillä astioilla, eikö? Sitä juo kahvinsa samasta lempimukista...no, niitä voi olla muutama ja vieraskupit erikseen.

JOKU TIETTY IKÄ

Olisipa olemassa joku tietty ikä
jolloin saisi luvan kanssa
lakata vaatimasta itseltä
sellaista mihin ei ole
siihenkään mennessä pystynyt

että vaikka neljän vuosikymmenen jälkeen
saisi todeta että minun vaatekaappini
eivät pysy järjestyksessä
minun keittiöni ei säily kiiltävänä
ja minun sohvani alta saattaa löytyä ihan mitä vain

niin ettei loppuun saakka tarvitsisi
sättiä itseä saamattomuudesta
huonosti mapitetuista papereista
ja tiskikaapista joka pursuilee muovirasioita

eihän sellaista ikää tietysti ole
senhän minä jo tiedän mutta mietin

lopettaisinko nälvimiseni jo tänään?  - Elina Salminen -


Kohta pääsiäinen....olen sen verran lapsellinen ihminen, että olen monena pääsiäisenä kuunnellut satukuunnelmaa Noita Nokinenä! Aivan ihana, siinä mukana olevat näyttelijät ovat jo kuolleet mutta niin hauskaa kuunneltavaa...

Noita Nokinenä on valloittava tyyppi, ihanan kauhea mutta niin rakastettava ja jos ei mene niin kuin hän haluaa niin taikapussia kun heilauttaa niin johan tapahtuu!

Heilautetaan mekin taikapussia että kevät tulisi oikein pian!

- Leena -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti